آمریکا با تحریم درصدد ناامیدی ملت ایران است

سردار سلامی با بیان اینکه از ظرفیت های اقتصادی در گیلان نهایت بهره گرفته شود گفت: آمریکا با تحریم درصدد ناامیدی ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار سرلشکر «حسین سلامی» امروز (پنج شنبه، ۲۰ آبان ) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر نقطه از ایران دارای ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه‌های مختلف تولیدی است، اظهار کرد: هر نقطه از کشور از ظرفیت و امکانات مطلوبی در عرصه‌های مختلف برخوردار است که گیلان هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گیلان ظرفیت بالایی در عرصه‌های اقتصادی دارد، گفت: کشاورزی، صنعتی و گردشگری از ظرفیت های بالای گیلان است و دارای امکانات‌ و ویژگی‌های بسیار ارزشمندی است که باید از آن به نحو احسنت با مدیریت و برنامه ریزی درست بهره گرفت.

 

سلامی تنوع قومیتی در کشور و گیلان را یک فرصت دانست و اذعان کرد: توجه و وجود اقوام مختلف عامل مهربانی و محبت میان مردم است لذا باید از تنوع قومیتی در گیلان و کشور در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران به افزایش نرخ سالمندی در گیلان پرداخت و تصریح کرد: بر اساس آمار گیلان به لحاظ نرخ پیری دارای وضعیت نامطلوبی است که باید اقداماتی تاثیر گذاری در این زمینه اتخاذ شود.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به انجام برنامه‌های فرهنگی در پایدار نگه داشتن امنیت جامعه اظهار داشت: ما برای فراهم آوردن شرایط امنیتی پایدار و پیشگیری از ناآرامی باید تلاش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی خود را افزایش داده و به محرومیت‌زدایی و رفع فقر کمک کرد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت را زیربنای پیشرفت در هر جامعه‌ای دانست و تاکید کرد: سپاه‌های استانی باید محور حل مسائل مختلف در کشور شوند زیرا اگر اقدامات خوبی در این خصوص در استان‌‌ها شکل گیرد‌به طور یقین آرامش به جامعه برخواهد گشت.

 

سلامی با بیان اینکه حفظ امنیت اجتماعی جامعه یکی از اهداف سپاه پاسداران است حازذنشان ساخت: آمریکا با تحریم در تلاش است ملت ما را نا امید کند لذا بسیجی‌ها باید اهداف دشمن را شناخته و در همان راستا به امید آفرینی جامعه کمک کنند.

کد خبر 1115258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha