بهره‌برداری و افتتاح تاسیسات آبرسانی به روستای ام الطمیر و سیف السادات در خوزستان

با بهره برداری از تاسیسات آبرسانی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات در استان خوزستان، آب شرب سالم و پایدار از امروز (پنجشنبه ۲۱ آبان) در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، با بهره برداری از تاسیسات آبرسانی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات در استان خوزستان، آب شرب سالم و پایدار از امروز (پنجشنبه ۲۱ آبان) در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت. 

 

با بهره‌برداری از خطوط انتقال جدید این طرح، آب آشامیدنی مردم منطقه به میزان سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز به شکل پایدار تامین شد و آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

 

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال شامل چهار کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر و ۲ کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلیمتر و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی آبرسانی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات با جمعیت هفت هزار و ۵۰۰ نفر انجام شد.

 

گفتنی است، پیش از این آب آشامیدنی این ۲ روستا از تاسیسات شهدای جهاد تامین می‌شد اما به دلیل قدیمی و فرسوده بودن خطوط آب و وجود شکستگی‌های فراوان، آب شرب منطقه از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نبود، اکنون با بهره‌برداری از تاسیسات و خطوط جدید و با اتصال به تصفیه خانه گروه ملی میزان آب آشامیدنی از لحاظ کمیت و کیفیت  مناسب و افزایش یافته که موجب رضایتمندی اهالی این روستاها شده است.

 

کد خبر 1115378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha