بهره‌ مندی مردم ملایر از برنامه‌های تبیینی کتاب نهج البلاغه در مساجد ملایر

دوزبخشیان گفت: بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر تا کنون از برنامه‌های تبیینی بنیاد نهج ابلاغه در ملایر بهره مند شدند و در اول هر ماه نیز یک جلسه تفسیر نهج البلاغه توسط امام جمعه ملایر در مسجد چهاده معصوم تشکیل می‌شود.

«حسین دوز بخشیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان از ملایر گفت:  بنیاد نهج البلاغه ملایر شعبه ای از بنیاد نهج البلاغه استان با مرکزیت قم است که بیش از سه ماه است  فعالیت خود را به صورت جدی شروع کرده و در استان همدان در حال حاضر دارای دو شعبه  در شهر همدان و یکی نیز در  در شهر ملایر است.

 

مدیر بنیاد نهج البلاغه شهرستان ملایر افزود: این بنیاد در ملایر حدود سه سال پیش در اواخر سال ۹۷  راه اندازی  و هیات مدیره تشکیل شد اما فعالیت‌های آن گسترده نبود و در واقع  شیوع بیماری کرونا نیز فعالیت‌های این بنیاد  را با خلل مواجه کرد.

وی با بیان اینکه در هدف اول  با برنامه ریزی برای سطح عمومی جامعه با تشکیل پایگاه هایی که در مساجد انجام دادیم  در مرحله اول قرار شد ۵ مرکز را در شهر در نظر بگیریم که  در حال حاضر 20 مسجد در ملایر در این زمینه فعال شده  است.

وی  به  استقبال خوب مردم در این زمینه اشاره کرد و گفت: قرار است از آذر ماه در زمینه برنامه های آموزش مفاهیم نهج البلاغه از سوی این بنیاد در 15 مسجد دیگر شهرستان فعال شوند.

دوزبخشیان با بیان اینکه بیش از 500 تا 600 نفر تا کنون از برنامه‌های تبیینی بنیاد نهج ابلاغه در ملایر بهره مند شدند تصریح کرد: در اول هر ماه نیز یک جلسه تفسیر نهج البلاغه  توسط امام جمعه ملایر در مسجد چهاده معصوم  تشکیل می‌شود.

  وی اضافه کرد: روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه نیز   برای برادران در ستاد بنیاد جلسه تشکل می‌شود.

 وی از فعال شدن برنامه بنیاد نهج البلاغه ملایر در مساجد بخش‌های این شهرستان خبر داد و گفت: قراراست در هر بخش 5 مسجد دراین زمینه فعالیت های خود را در داشته باشند.

کد خبر 1115397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha