اجرای طرح شنبه های با کتاب به همت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) اسد آباد

شریفی گفت: طرح ملی شنبه های با کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء شنبه های هر هفته در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان اسد آباد با معرفی یک کتاب اجرا می شود.

« سعید شریفی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح شنبه های با کتاب به همت کانون های فرهنگی منتظران مهدی (عج) با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آگاهی از اندیشه های دینی و معرفتی با هدف تحقق مسجد تراز اسلامی از جمله اهدافی است که در راستای آن طرح شنبه های با کتاب اجرا می گردد

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) شهرستان اسد آباد با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری لازم از طرف خانواده ها برای رشد و تعالی فرزندان بیان کرد: توجه به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، بهره مندی از کتابخانه های باز و بسته در فضای مسجد از جمله  اهداف طرح شنبه های با کتاب است.

 

وی بیان کرد: در این طرح روحانی مسجد بعد از نماز مغرب و عشاء یک کتاب معرفی می کندتا نمازگزاران و نسل جوان در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی  به سمت کتاب و کتابخوانی سوق داده شوند.

 

وی اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان کانون ، برگزاری جلسات بصیرت افزایی در موضوعات مختلف، برگزاری کلاس های آموزش قرآن هر هفته روزهای دوشنبه از برنامه های اجرای کانون است.

 

شریفی گفت: برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، اهدای بسته های معیشتی با همت خیران به خانواده های نیازمند منطقه، فعالیت کانون در فضای مجازی، برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی در کانون از دیگر برنامه های اجرای در کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) است.

 

 

کد خبر 1115438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha