استان اردبیل میزبان آثار هنرمندان هنرهای تجسمی در جشنواره ملی «ترنج» است

سقاء با اشاره به استقبال هنرمندان هنرهای تجسمی از جشنواره ملی «ترنج»، گفت: استان اردبیل میزبان آثار هنرمندان هنرهای تجسمی از سراسر کشور در جشنواره ملی «ترنج» است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: استان اردبیل میزبان آثار هنرمندان هنرهای تجسمی از سراسر کشور در جشنواره ملی «ترنج» است که در بخش های آزاد و بچه های مسجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره در 4 گرایش نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نسعلیق و ثلث است.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: شرکت کنندگان تا پایان آبان فرصت دارند تا آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی www.toranjfestival.ir بارگذاری کنند.

 

سقاء ادامه داد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره یا سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehaymasjed.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره همراه 09014021516 از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ و غیره این جشنواره را دنبال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه از همه هنرمندان این رشته دعوت می شود تا حضور فعالی در این جشنواره داشته باشند خاطر نشان کرد: تاکنون آثار بسیار ارزشمند از هنرمندان سراسر کشور رسیده و امیدواریم فعالیت های تبلیغاتی برای افزایش آثار نیز بیش از این باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

کد خبر 1115580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha