پیگیری برای راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پزشکی روستای عماشیه

حسینی با اشاره به مطالبه مردم روستای عماشیه جهت دو شیفته کردن خدمات مرکز جامع سلامت این روستا گفت: با توجه به مرکزیت روستا و مراجعات روستاهای اطراف نیازمند ۱۶ ساعته کردن خدمات بهداشتی و درمانی در روستا عماشیه هستیم.

«سید کریم حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: طی بازدید میدانی که از روستای عماشیه دهستان عنافچه داشتیم، مهمترین مطالبه مردم جاده ورودی به دهستان بود که در اثر سیل آسیب دید.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا مقرر شد تا قطعه اول آن از سوی اداره کل راهداری اصلاح و مشکلات این مسیر از جمله حادثه‌خیز بودن جاده مرتفع شود.

 

وی اضافه کرد: مطالبه بعدی روستا دو شیفته کردن خدمات مرکز جامع سلامت این روستا بود که با توجه به مرکزیت روستا و مراجعات روستاهای اطراف نیازمند 16 ساعته کردن خدمات بهداشتی و درمانی در این روستا هستیم.

 

حسینی عنوان کرد: با توجه به اینکه مسیر دهستان عنافچه و دهستان لامی حدود 50 کیلومتر فاقد پایگاه اورژانس و 115 است که از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری و مقرر شد تا در آینده نزدیک آمبولانس و این مرکز در مسیر مستقر شود.

 

وی یاد آور شد: تکمیل بهسازی و آسفالت خیابان‌های روستا نیز از دیگر مطالبات مردم بود که در این زمینه اقداماتی انجام شده ولی نیازمند تکمیل است و با همت مدیران اجرایی به نتیجه می‌رسد.

 

کد خبر 1115646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha