ترویج و نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز ضروری است

حجت الاسلام درویشی با بیان اهمین جایگاه نماز در جامعه، افزود: باید با برنامه ریزی در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز تلاش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « علی درویشی» امروز(22 آبان) در همایش نماز استان،  اظهار کرد:  ترویج و نهادینه سازی فرهنگ اقامه نمازاول وقت در اولویت اقدامات سپاه قرار دارد.

 

وی افزود: امیدواریم اقامه آن با اتمام شیوع ویروس کرونا در مدارس از سرگرفته و این فریضه دینی در مساجد باشکوه تر برگزار شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان لرستان بیان کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری و در راستای اهمیت به جایگاه نماز در جامعه، با برنامه ریزی دقیق تری حرکت خواهیم کرد و امیدواریم منشا ثمرات خوبی شویم.

 

وی با بیان نماز تكميل‌كننده ديگر عبادات انسان است، ادامه داد: قبولی اعمال افراد به مقبوليت نماز در نزد خداوند وابسته است و اهميت نماز را می‌شود در رفتار و اعمال ائمه‌معصومين(ع) به روشنی مشاهده كرد.

 

حجت الاسلام درویشی  با اشاره به بركات و آثار نماز در زندگی تصريح كرد: در فرهنگ‌سازی ترويج نماز بايد از كف جامعه كه مردم هستند كار را آغاز كرد. فرهنگ‌سازی نماز بايد از دل خانواده‌ها شروع شود تا برای مردم و جوانان قابل قبول باشد.
 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان لرستان اظهار کرد: يكی از مهم‌ترين فعاليت‌های مسجد در جريان مبارزه با تهاجم فرهنگی، آگاه كردن مسلمانان از تهاجم فرهنگی و گونه‌های آن و راه‌های جلوگيری از آن است.

 

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه نماز ملاک قبولی اعمال انسان است، اظهار کرد: نماز، معیار سنجش اعمال و عبادات محسوب می شود.

کد خبر 1115659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha