پوستر رویداد مجازی« رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز» رونمایی شد

پوستر رویداد مجازی« رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز» در محل دفتر امام جمعه یزد رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، پوستر رویداد مجازی« رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز» در محل دفتر امام جمعه یزد رونمایی شد

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این مراسم گفت: ما در استان سه دوره جشنواره مد و لباس را در رویکردهای مختلف برگزار کردیم و چهارمین دوره آن نیز با رویکرد « رودوزی های سنتی در لباس عبادت وجانماز» برگزار می شود.

وی افزود: ما در این جشنواره ها سعی کردیم نیازهای فرهنگی و اجتماعی حوزه مد و لباس را بر اساس پیشینه و تجربه طراحان و نساجان به روز رسانی کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: ترویج الگوی ایرانی اسلامی در مد و لباس، تولید با رویکرد حفاظت محیط زیست و همچین چادر نماز به عنوان موضوعاتی بوده که تاکنون برگزار شده است .

جوادیان زاده بیان کرد: تا پایان آذرماه علاقمندان می توانند آثار و طرح های ابتکاری و خلاقانه خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: در این راستا امسال دومین جشنواره ملی پارچه فجر نیز به میزبانی استان یزد برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم از این طریق هویت نساجی خود را ارائه کنیم.

در پایان این مراسم نیز از چهارمین دوره جشنواره مد و لباس با رویکرد « رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز» با گستره کشوری رونمایی شد.

کد خبر 1115685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha