دولت سیزدهم نماد اتکا به توان و ظرفیت های داخلی است

وحیدی گفت: امروز دولت سیزدهم نمادی از مبارزه با ظلم و ستم مستکبران و اتکا به توان و ظرفیت های داخلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «احمد وحیدی» در مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین که امروز (شنبه ۲۲ آبان) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی قزوین برگزار شد، بیان کرد: اگر جمهوری اسلامی نبود، دنیا بسیار تاریک بود و در واقع دنیای بدون جمهوری اسلامی، بسیار تاریک و ظلمانی بود.

 

وزیر کشور ادامه داد: جمهوری اسلامی به برکت انوار اهل بیت (ع) برای دنیا پیام دارد و قداست جمهوری اسلامی فراتر از زمان و مکان است و چه توفیقی از این شایسته تر که انسان در خدمت مردمی باشد که بیرق جمهوری اسلامی را بلند کرده و استوار جلو آمده اند.

 

وی با اشاره به اقدامات ضدحقوق بشری در آمریکا و کشورهای اروپایی عنوان کرد: جمهوری اسلامی برای پاسداشت حرمت جان و خون همه مومنان و مستضعفان جانفشانی می کند و اروپایی ها در حالی ما را متهم می کنند که با پول و اسلحه، کشتار مردم را موجب می شوند.

 

وحیدی تأکید کرد: امروز جنگ، جنگ اقتصادی، رسانه ای و نظامی است و ایستادگی و مقاومت ملت ما در برابر دشمنان آنها را به خشم آورده است و این مقاومت مردم در برابر استکبار سبب عقب نشینی آنها شده است.

 

وی تصریح کرد: امروز دولت سیزدهم نمادی از مبارزه با ظلم و ستم مستکبران و اتکا به توان و ظرفیت های داخلی است و با توکل به خداوند متعال، اتکا به همین ظرفیت های داخلی و با بهره گیری از آموزه های انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر جهش و توسعه حرکت می کنیم.

 

در ادامه استاندار جدید قزوین با اشاره به ظرفیت های بالای این استان اظهار کرد: ما در استان قزوین از خرد جمعی و نشاط جوانان استفاده خواهیم کرد.

 

«محمدمهدی اعلایی» افزود: در فضای مدیریت استان اولویت نخست اقتصاد بوده و با توجه به ظرفیت هایی که این استان دارد می تواند کمک کننده اقتصاد کشور باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: در ارزیابی مدیران کارآمدی و توانمندی مورد توجه است و سعی می کنیم از مدیران بومی استفاده کنیم.

 

استاندار قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه خواست مردم، رهبری و رئیس جمهور مبارزه با فساد است این امر به صورت جدی در استان دنبال می شود.

 

کد خبر 1115812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha