شناسایی هویت شهید گمنام مدفون در «بیرم» لارستان

هویت شهید «رحیم غلامزاده اهوازی» اهل شهرستان شوش استان خوزستان که پیش از این به عنوان شهید گمنام در بخش «بیرم» لارستان آرمیده بود شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، هویت شهید «رحیم غلامزاده اهوازی» اهل شهرستان شوش استان خوزستان که پیش از این به عنوان شهید گمنام در بخش «بیرم» لارستان آرمیده بود شناسایی شد.

 

بدین منظور آیین استقبال رسمی از خانواده و مادر شهید اهوازی بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه توسط مردم، خانواده معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان، مسئولین محلی و با حضور اعضای شورای تامین شهرستان لارستان و تنی چند از مسئولین و مردم شهرستان شوش در بخش «بیرم» لارستان برگزار شود.

 

 با رضایت خانواده معظم شهید، پیکر این آلاله گلگون کفن در بخش «بیرم» می ماند.

 

پیکر پاک و مطهر شهید «رحیم غلامزاده اهوازی» به همراه یک شهید گمنام دیگر به عنوان شهید گمنام در روز ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) با حضور مردم در شهیدپرور بیرم لارستان تشییع شد و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

 

شهید رحیم غلامزاده اهوازی فرزند کاظم است که در روز هفتم فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در شوش دانیال دیده جهان گشود.

 

وی جمعی تیپ ۸۷ موسی ‌بن‌ جعفر (ع) است که از شوش دانیال به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و در نبرد با دشمن شرکت کرد.

 

پس از حضور در جبهه شهید رحیم غلامزاده اهوازی در تاریخ چهار تیر ماه سال ۱۳۶۷ در تک دشمن در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

کد خبر 1115873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha