تشرف کتابداران برتر استان فارس به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

بیابان نورد گفت: تشرف کتابداران برتر استان فارس به حرم مطهر و دیدار با تولیت حضرت شاهچراغ (ع) و بازدید از مرکز پژوهش‌ های اسلامی، کتابخانه و موزه این حرم مطهر از سایر برنامه های این دوره از هفته کتاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا بیابان نورد»، امروز (یکشنبه 23 آبان) با اعلام برنامه‌ های بیست و نهمین دوره هفته کتاب در مرکز پژوهش‌های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: رونمایی از مرکز «تحقیقات دیجیتالی» آستان مقدس از برنامه های متنوع این هفته است.

رئیس مرکز پژوهش‌ های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) افزود: این مرکز تحقیقات دیجیتالی مکانی برای انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی است و به پایگاه‌های علمی و اطلاعاتی داخلی و بین المللی نظیر نیز متصل می شود.

وی اعلام کرد: مجموعه‌ های تخصصی در حوزه ‌های موضوعی گوناگون نیز توسط مرکز پژوهش‌ های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) ایجاد خواهد شد و از نخستین مجموعه تخصصی با عنوان «مجموعه تخصصی روش تحقیق در حوزه علوم انسانی» همزمان با هفته کتاب رونمایی می شود.

بیابان نورد اعلام کرد: تجلیل از اهدا کنندگان کتاب، کتابداران و کتابخوان های نمونه مرکز پژوهش‌ های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) و تشرف کتابداران برتر استان فارس به حرم مطهر و دیدار با تولیت حضرت شاهچراغ (ع) و بازدید از مرکز پژوهش‌ های اسلامی، کتابخانه و موزه این حرم مطهر از سایر برنامه های این دوره از هفته کتاب است.

کد خبر 1116115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha