بسیجیان آستارا در جشنواره مالک اشتر خوش درخشیدند

سرهنگ قنبری گفت: بسیجیان آستارا در جشنواره کشوری مالک اشتر خوش درخشیدند.

«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر امروز(یکشنبه، ۲۳ آبان) در تهران برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از درخشش بسیجیان آستارا در جشنواره کشوری مالک اشتر خبر داد و افزود: در این جشنواره سه رده سپاه ناحیه شهرستان آستارا به عنوان نماینده و برترین‌های استان گیلان در این مراسم تجلیل شدند.

 

وی تصریح‌کرد: در این جشنواره از نوید دوزنده فرمانده حوزه مقاومت شهری بسیج شهید نقیب‌زاده شهری آستارا به عنوان موفق‌ترین فرمانده حوزه کشوری، بسیجی مسعودمقدم به‌عنوان جهادگر برتر کشوری و بسیجی امیرحسین خلج فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید فیض‌اللهیان حوزه شهید برنجچی لوندویل نیز به‌عنوان موفق‌ترین فرمانده پایگاه بسیج کشوری تجلیل شد.

 

قنبری گفت: پس از پایان هرسال، عملکرد یک ساله رده‌های مختلف بسیج از بالاترین رده تا سطح پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بر اساس شاخص‌ها و مولفه‌هایی که تعریف شده است، عملکرد رده‌ها را در ماموریت‌هایی که به آن‌ها محول شده است، رصد می‌کنند و پایان هر سال بعد از چهار دوره ارزیابی، برترین‌ها در جشنواره مالک اشتر کشوری بسیج مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان‌کرد: در ششمین جشنواره مالک‌اشتر سازمان بسیج، از میان ۷۰ هزارعنوان رده بسیج، ۳۲۱ نفر تکریم و تجلیل شدند.

 

کد خبر 1116151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha