نمایشگاه انفرادی نقاشی در آستارا برپا شد

غزنوی گفت: نمایشگاه انفرادی نقاشی روی سفال و بوم با عنوان«کلبه هنر» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برپا شد.

«فریبا غزنوی» در آیین افتتاح نمایشگاه«کلبه هنر» که با حضور جمعی از مسئولان محلی و هنرمندان برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی روی سفال و بوم زهرا صمدی‌فرد توسط آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی کمال‌الملک در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برپا شد.

 

مسئول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی کمال‌الملک بندر آستارا با بیان‌اینکه در نمایشگاه«کلبه هنر» ۲۰ تابلوی نقاشی رنگ روغن در سبک‌های مختلف هنری همچون تکنیک رنگ روغن، آکریلیک و ورق طلا به معرض نمایش گذاشته شده است، افزود: همچنین در نمایشگاه مذکور ۸۴ اثر دیوارکوب و نقاشی روی سفال در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

 

وی تصریح‌کرد: زهرا صمدی‌فرد حدود ۲ سال است که فعالیت حرفه‌ای نقاشی خود را در آموزشگاه کمال‌الملک آغاز کرده و سعی دارد سال آینده نیز نمایشگاهی برپا کند.

 

غزنوی با اشاره به اینکه نمایشگاه«کلبه هنر» به مدت سه روز دایر خواهد بود، خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۶ تا ۱۹ عصر از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

 

«سید سعید میرقربانی» نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه«کلبه هنر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: هر شهری برای خود شناسنامه‌ای دارد و شناسنامه آستارا با فرهنگ و هنر گره خورده است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا افزود: خوشبختانه خانواده‌ها در شهرستان آستارا به فرهنگ و هنر علاقه خاصی نشان می‌دهند و نتیجه این امر را در چنین نمایشگاه‌هایی شاهد هستیم.

 

میرقربانی بر حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در شهرستان آستارا تاکید کرد و گفت: هنرمندان با استعدادی در آستارا داریم و باید از آنان حمایت ویژه شود.

 

گفتنی است، در حاشیه افتتاح نمایشگاه«کلبه هنر» توسط انجمن هنرهای تجسمی آستارا از جهانبخش محمد پور و سودا آسانی از هنرمندان فعال این عرصه  تجلیل شد.

 

کد خبر 1116168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha