نقش آفرینی طلاب علوم دینی در راستای تقویت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی

امانی بر نقش ‌آفرینی طلاب علوم دینی در راستای تقویت ارزش ها و آرامان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فاطمه امانی» امروز (۲۳ آبان) در همایش طلیعه حضور ویژه طلاب خواهر جدیدالورود حوزه های علمیه استان مرکزی ضمن خیر مقدم به طلاب جوان گفت: طلبگی رسالتی بزرگ است و شما طلاب علوم دینی باید در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ دینی تلاش کنید.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با اشاره به اینکه همایش طلیعه حضور هر سال براي طلاب جديد الورود در سطح استان برگزار مي‌شود، افزود: شما عزیزان در این همایش، با اهداف و بر‌نامه‌هاي حوزه‌هاي علميه آشنا مي‌شوند و امید است شما عزیزان بتوانید در راستای پیشبرد اهداف اسلامی و فرهنگ دینی گام های موثری بردارید.

 

وی در ادامه آمادگی طلاب برای ورود به مدارس علمیه و آشنایی آنها با مقدمات طلبگی و رسالت های طلبگی را از اهداف برگزاری این همایش دانست و اضافه کرد: نقش آفرینی در راستای تقویت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و زمینه چینی برای ظهور حضرت مهدی(عج) از دیگر اهداف مهم برگزاری این همایش است.

 

امانی ترویج ارزش های اسلامی و تبیین سبک زندگی ایرانی، اسلامی در جامعه را یکی از سیاست های مهم همایش طلیعه حضور دانست و بیان کرد: این همایش در سه مرحله مجازی، متمرکز و استانی در سطح حوزه های علمیه برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی به بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری در این رابطه اشاره کرد و گفت: تحقق بیانیه گام دولم و حرکت در مسیر اهداف تعیین شده امری ضروری است و طلاب علوم دینی نقش موثری در این راستا دارند.

 

وی با اشاره به شرکت بیش از 350 نفرا از خواهران طلبه در همایش طلیعه حضور در سطح استان مرکزی بیان کرد: این همایش به طور متمرکز در سطح شهرستان های استان و با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه برگزار می شود.

 

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه بیش از ۱۷۰۰ طلبه خواهر فارغ التحصیل در سطح ۲ و ۳ در استان مرکزی داریم، ادامه داد: امسال خوشبختانه پذیرش در سطح حوزه های علمیه مطلوب بوده است.

 

کد خبر 1116200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha