بی‌توجهی نسبت به کتاب و کتابخوانی مشهود است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه متاسفانه بی‌توجهی نسبت به کتاب و کتابخوانی مشهود است گفت: اگر کتاب و کتابخوانی به یک ارزش تبدیل شود و مسئولان نیز به آن توجه کنند، این موضوع رونق پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (یکشنبه ۲۳ آبان) در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های عمومی اندیمشک اظهار کرد: از مردم فرهیخته اندیمشک انتظار می‌رود کتاب‌های مازاد خود را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: کتاب، میراث ماندگار گذشتگان ما است که شب و روز و جوانی خود را برای آنها گذاشتند اما متاسفانه ما امروز به‌خوبی میراث‌داری نمی‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه اگر چه کارهای خوبی انجام شده اما بی‌توجهی‌های زیادی هم در این عرصه وجود دارد که در یک کشور شیعی نباید اینطور باشد اذعان کرد: متاسفانه بی‌توجهی نسبت به کتاب و کتابخوانی مشهود است و باید فرصت بیشتری برای آن فراهم کنیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه هر مسیری سختی و مشکلات خاص خود را دارد خاطر نشان کرد: اگر کتاب و کتابخوانی به یک ارزش تبدیل شود و مسئولان نیز به آن توجه کنند، این موضوع رونق پیدا می‌کند.

 

«فریبا لطفی‌بافنده» رئیس اداره کتابخانه‌های اندیمشک نیز بخشی از عملکرد و برنامه‌های کتابخانه‌های اندیمشک را تشریح کرد.

 

کد خبر 1116208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha