نشست های تخصصی مهدویت در مدارس علمیه خراسان برگزار می شود

حجت الاسلام علیزاده گفت:نشست های تخصصی مهدویت با هدف دانش افزایی و ارتقاء سطح علمی طلاب و راه‌های کسب معرفت نسبت به حضرت بقیه الله(عج) و نیز معرفی برخی از فرقه های ضاله و جریان های انحرافی در عرصه مهدویت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «اسدالله علیزاده» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که فرمودند: «هر کسی که امام زمان خود را نشناسد، و از دنیا برود به مرگ جاهلیت مرده است» گفت: سربازی امام زمان(عج) و آماده سازی برای ظهور و کسب معرفت نسبت به وجود مقدس حضرت صاحب الزمان(ارواحناه فداه) و شناخت وظایف منتظران از رسالت هاي طلاب علوم دینی می‌باشد.

 

مدیر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: نشست های تخصصی مهدویت با هدف دانش افزایی و ارتقاء سطح علمی طلاب و راه‌های کسب معرفت نسبت به حضرت بقیه الله(ارواحناه فداه) و نیز معرفی برخی از فرقه های ضاله و جریان های انحرافی در عرصه مهدویت برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، با همکاری موسسه تخصصی مهدویت قم، نسبت به برگزاری سلسله نشست های تخصصی مهدویت با عنوان «مهدی باوران مهدی یار» اقدام كرده است.

 

وی افزود: این نشست ها از شنبه ۲۲ تا پنج‌شنبه ۲۷ آبان ماه به مدت ۶ روز در مدارس علمیه مشهد به صورت حضوری و همزمان برخط(آنلاین) برای طلاب شهرستانی در حال برگزاری می‌باشد.

کد خبر 1116407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha