قریب به ۱۲۰۰ واحد صنعتی یزد در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بر اساس آمارگیری انجام شده تا پایان مهرماه سال جاری، هزار و ۱۹۲ واحد صنعتی بهره برداری شده در سطح استان، در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند.

محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات واحدهای صنعتی بهره برداری شده استان یزد تا پایان مهرماه سال جاری، از مجموع 3 هزار و 93 واحد بهره برداری شده در سطح استان، هزار و 192 واحد در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 14 شهرک صنعتی در استان یزد مشغول فعالیت هستند که بیشترین واحدهای صنعتی استان با 505 مورد در شهرک صنعتی یزد مستقر هستند.

علمدار یزدی، شهرک‌های صنعتی مهریز، جهان آباد میبد، شهرک صنعتی اردکان و شهرک صنعت تفت را به ترتیب دارای بیشترین تعداد واحدهای صنعتی در سطح استان برشمرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: از مجموع بیش از 101 هزار شغل ایجاد شده در استان یزد توسط واحدهای صنعتی، 35 هزار و 909 شغل در شهرک‌های صنعتی استان ایجاد شده اند.

علمدار یزدی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی مستقر شده اند، افزود: استقرار صنایع در شهرک‌های صنعتی از دغدغه‌های آنها به ویژه در حوزه نیازهای زیرساختی می‌کاهد و سرمایه گذاران می توانند اراضی مورد نیاز خود را با هزینه‌های کمتر تامین کنند.

کد خبر 1116451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha