استقبال مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی کردستان از پیکر شهیده فاطمه اسدی

مراسم استقبال از پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی نخستین بانوی شهیده تفحص شده در کشور با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ئیپر شهیده فاطمه اسدی نخستین بانوی تفحص شده در کشور صبح امروز 24 آبان ماه از طریق زمینی وارد سنندج و با استقبال جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی کردستان در پلیش راه کرمانشاه همراه شد.

 

پیکر این بانوی شهیده پس از تشییع در شهرهای مشهد، قم، تهران، کرمانشاه با استقبال مسئولان این مرز و بوم به زادگاهش بازگشت و سرزمین مجاهدت‌های خاموش را به وجود بانوی شهیده افتخارآفرین این مرز و بوم معطر کرد.

 

پیکر شهده فاطمه اسدی روز سه شنبه 25 آبان ماه با حضور مردم انقلابی استان کردستان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

 

شهیده فاطمه اسدی فرزند علی و آمنه در ۱۱ مرداد سال ۱۳۳۹ در روستای باقرآباد از توابع شهرستان دیواندره در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و  سال ۱۳۶۳ توسط گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسید، پیکر پاک و مطهر شهیده فاطمه اسدی روز ۱۳ آبان امسال در ارتفاعات چهل‌چشمه دیواندره تفحص شد.

 

پیکر مطهر این بانوی شهید پس از ۳۷ سال سرانجام در روز ۱۷ آبان سال ۱۴۰۰ در کوههای چهل چشمه دیواندره تفحص شده و نامش به عنوان اولین شهیده تفحص شده کشور برای همیشه ماندگار شد.

 

 

 

 

کد خبر 1116480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha