راه اندازی ۱۰ قرائت خانه کتاب با همت مدیریت شهری کرج تا پایان سال جاری

رحیمی با اشاره به اهمیت مطالعه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: مدیریت شهری کرج در نظر دارد تا پایان سال جاری ۱۰ قرائت خانه کتاب را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی کند.

« علیرضا رحیمی» با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مدیریت شهری کرج در نظر دارد تا پایان سال جاری ۱۰ قرائت خانه کتاب را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی کند.

 

نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: جریان سازی فرهنگ مطالعه یکی از بسترهای حرکتی و فعالیتی با محوریت مدیریت شهری و تحقق زیرساخت های مرتبط با آن است که این دوره از شورای اسلامی شهر کرج نسبت به آن توجه لازم را در نظر دارد. 

 

به گفته وی، خانواده به عنوان مهمترین عنصر جریان ساز در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه است و انتظار می رود با همراه کانون خانواده و فراهم آوردن امکانات و بسترهای مناسب از طرف مدیریت شهری شاهد ارتقاء سرانه مطالعه در جامعه باشیم.

 

رحیمی با اشاره به توانایی دستگاه های دولتی در حوزه کتاب و کتابخوانی بیان کرد: دستگاه های فرهنگی نسبت به حوزه کتاب و کتابخوانی باید راهبردهای معینی را با جدیت در نظر داشته باشند تا براساس آن شاهد تحول جدی در این خصوص باشیم. 

 

نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: 

 

 

کد خبر 1116753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha