استفاده از فضای مجازی برای تبیین انقلاب و اسلام

آیت الله علما، گفت: از فضای مجازی برای تبیین انقلاب و اسلام استفاده و دستگیری کنیم زیرا جوانان بسیار خوبی داریم که بالاترین سرمایه هستند.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) اصرار روی فرهنگ اسلامی ایرانی دارند، جای تامل است باید دنبال رو حضرت ایشان مسیر با صلابت انقلاب را طی کنیم و برای تبیین اسلام، نظام انقلاب و امام از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: باید انقلاب ، نظام ، ولایت فقیه و اسلام را حفظ و به تکلیفان عمل کنیم و اجازه ندهیم دشمن رخنه کند.

 

 

وی با اشاره به اینکه باید مدیریت مساجد را به جوانان بسپارید خاطر نشان کرد: این امر باعث تحول شگرف در عرصه مساجد می شود زیرا حضور جوانان باعث نشاط مساجد و باعث قدرت و صلابت انقلاب و نظام می شود.
 

 

آیت الله علما تصریح کرد: موفقیت بی بدیل جوانان در هشت سال دفاع مقدس را امثال همین جوانان امروزی اداره و باعث بسط و گسترش تمدن اسلامی شدند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه کرمانشاه  بابیان اینکه  امروز عزت ایران مرهون فداکاری شهدا است  اظهار کرد: باید بدانیم ، شهدا نزد پروردگار رزق و روزی دارند و دارای مقام عندیت و هم مقام رزق و روزی نزد پروردگار هستند.
 


 

کد خبر 1116784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha