پوشش واکسیناسیون باید ارتقاء یابد

فرماندار شیروان گفت: درصد پوشش واکسیناسیون این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان پایین است که همه باید تلاش کنیم تا ارتقاء یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی ذوالفقاری» روز سه شنبه (25 آبان ماه) در جلسه شورای اداری شیروان اظهارکرد: مدیران نسبت به واکسیناسیون کارمندان و خانواده هایشان اقدام  و تشویق کنند زیرا که با پوشش بالای 95 درصد واکسیناسیون باز هم استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توصیه می شود.

 

فرماندار شیروان با توجه به وضعیت رنگ زرد کرونایی شهرستان و فصل زمستان خاطرنشان کرد: ادارات نسبت به بحث تهویه، تهویه فضای آموزشی و مطب پزشکان و باشگاه ها همه موارد را در نظر بگیرند تا شاهد افزایش دوباره مجدد ویروس نباشیم.

 

ذوالفقاری با اشاره به فصل سرما و احتمال قطعی گاز به شرکت گاز توصیه کرد در خصوص مدیریت مصرف بهینه اطلاع رسانی لازم انجام شود و افزود: برای نیروگاه باید به فکر بود تا مشکل جایگزین نداشته باشیم و اداره صمت 30 درصد نانوایی های سطح شهر و روستا را دوگانه سوز کند تا در مواقع بحران مشکل نداشته باشیم.

 

نماینده عالی دولت در شیروان به اداره ورزش توصیه کرد تا دهه فجر طرح های بالای 97 درصد را به اتمام برساند و گفت: امسال  تعدادی از روستاهای شهرستان دچار تنش آبی بودند و برخی از روستا هم تحت پوشش نیستند که پیگیری شده اقدامات لازم صورت گیرد و در کمیته برنامه ریزی 240 میلیارد ریال و در مجموع کل با سایر اعتبارات حوزه های مختلف 420 میلیارد ریال برای بحث آب این شهرستان پیش بینی شده که باید برنامه ریزی کرد مشکل خاصی صورت نگیرد.

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی قرار دارد.

کد خبر 1116829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha