برگزاری مسابقه «نقاشی نقاشی» به همت کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص)

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) از برگزاری مسابقه «نقاشی نقاشی» به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برای اعضای کانون و بسیج خبر داد.

«قوام صابری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه «نقاشی نقاشی» به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برای اعضای کانون و بسیج مسجد سید الشهدا (ع) برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) تصریح کرد: این مسابقه برای رده سنی نوجوانان و جوانان عضو بسیج و کانون طراحی شده و موضوع ها آن نیز شهدا، ایثار و شهادت، نقش بسیج و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و به 14 نفر از نقاشی های منتخب نیز جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: اجرای مسابقه «انشای بسیج» نیز از دیگر برنامه های فرهنگی به همین مناسبت است که تلاش کرده ایم فعالیت های بسیج در محور معرفی جایگاه ارزشمند بسیج باشد.

 

صابری ادامه داد: این برنامه های فرهنگی و هنری با همکاری کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) و پایگاه مقاومت بسیج شهید سادات بزگوشی طراحی و اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) بیان کرد: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، بسیج جایگاه ویژه ای در دفاع از حریم کشور و ولایت دارد و گرامیداشت آن یک وظیفه شرعی است.

 

صابری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در منویاتشان به همکاری کانون های مساجد و بسیج اشاره کرده اند و این ویژه برنامه بر همین اساس مورد برنامه ریزی و اجرا قرار گرفت.

کد خبر 1116839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha