مخفی نماندن دپوی محموله ۱۲ میلیاردی سیگار و تنباکوی قاچاق از چشمان تیزبین پلیس

سردار جعفری گفت: با هوشیاری و تیزبینی ماموران انتظامي شهرستان بندرلنگه یک محموله سنگین سیگارو تنباکوی قاچاق در یک نخلسان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « غلامرضا جعفری » در گفتگویی خبری اظهار کرد: کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز،با انجام کار اطلاعاتی ، بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح شهرستان یک بار انداز و محل دپو کالای قاچاق در نخلستان های یک روستا شناسایی وموضوع، را در دستور کار قرار دادند.

 

وي افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه برکه سفلین این شهرستان با تشکیل تیمی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی محل دپو در نخلستان 143 کارتن شامل 71 هزارو و 500 پاکت سیگار و 436 باکس انواع تنباکوی میوه ای قاچاق بصورت بلاصاحب کشف و ضبط کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان، ارزش این محموله های قاچاق مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی مربوطه 12 میلیارد و 230 ميليون ريال عنوان و تصریح کرد: محموله های قاچاق کشف شده به یگان انتقال و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد.

 

وی افزود: پليس با تمام توان و اقتدار همواره و در هر لحظه با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت عمومی و اقتصادي مقابله می کند ضروری است شهروندان نیزدر صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر در سطح خرد و کلان از طریق تماس تلفنی با سامانه فوریت های پلیسی 110 نیروی انتظامی را در این زمینه یاری کنند.

 

 

 

کد خبر 1116927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha