عضویت بیش از ۱۸۷۵ کتاب خوان در شهرستان لنده

رئیس اداره کتابخانه های عموی شهرستان لنده گفت: بیش از هزار و ۸۷۵ عضو فعال کتاب خوان داریم که بیشتر این اعضا را کودکان، نوجوانان و جوانان تشکیل دادند که این روند در حال تداوم و افزایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید زکریا تقوی نژاد» امروز (25 آذر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز هفته کابخوانی، گفت: بیش از 18 عنوان برنامه در قالب های مختلف در هفته کتاب خوانی در شهرستان لنده اجرایی خواهند شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عموی شهرستان لنده افزود: در بحث اهدای کتاب در سال گذشته بیش از 2 هزار 870 جلد کتاب از طرف دوستداران کتاب به کتابخانه های عمویم شهرستان اهدا شد که امسال نیز از 22 آذر ماه سال جاری نیز مراسم اهدای کتاب را داریم.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 25 هزار 360 نسخه کتاب در کتابخانه عمومی شهرستان لنده وجود دارد که در کنار این حجم از کتاب، بیش از 108 عنوان نشریه و 563 نسخه در سطح کتابخانه آماده ارائه به علاقه مندان به کتاب است.

 

تقوی نزاد در ادامه، اظهار کرد: همکاران ما در کتابخانه های عمومی شهرستان لنده در سال گذشته بیش از چهار هزار جلد کتاب را برای علاقه مندان آماده کردند که در کنار آن، توجه به ظرفیت خیرین نیز از برنامه هایی بود که در این مسیر اجرایی شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عموی شهرستان لنده گفت: پس از شیوع بیماری کرونا روند فعالیت های ما به صورت مجازی با رویکردهای نو آغاز به کار کرد که خلاء مشکلات موجود در روند خدمت رسانی را به نحو احسن جبران کردیم.

 

وی گفت: در یک سال گذشته با وجود بیماری کرونا بیش از 11 هزار و 200 جلد کتاب توسط علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی به امانت گرفته شده است.

 

تقوی نژاد یادآور شد: برگزاری 9 مسابقه کتابخوانی، برگزاری 14 نشست کتابخوانی مجازی و آنلاین، برگزاری 56 جلسه مناسبتی در حوزه کتاب و کتاب خوانی، برپایی27 نمایشگاه کتاب از کتاب های موجود برای علاقه مندان از جمله فعالیت هایی بوده که در طول یک سال گذشته صورت گرفته است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عموی شهرستان لنده گفت: امروز بیش از هزار و 875 عضو فعال کتاب خوان داریم که بیشتر این اعضا را کودکان، نوجوانان و جوانان تشکیل دادند که این روند در حال تداوم و افزایش است.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از 12 فعالیت مجازی در طول هفته توسط کارکنان در خصوص ارائه خدمات مجازی به علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان لنده ارائه می شود.

 

تقوی نژاد گفت: دیدار با امام جمعه، فرماندار و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی، رونمایی از کتاب، برگزاری نشست کتابخوان از جمله مهم ترین برنامه هایی است که در هفته کتاب در شهرستان لنده اجرایی خواهند شد.

کد خبر 1116981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha