جهاد دانشگاهی البرز متولی ارتباط دانشگاه ها با جامعه و صنعت شد

فیروزی گفت: مسئولیت کارگروه های چهارگانه با هدف ارتباط دانشگاه ها با جامعه و صنعت به مناسبت هفته پژوهش به جهاد دانشگاهی استان البرز واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز « احمدرضا فیروزی» در جمع خبرنگاران در خصوص نشست کارگروه ارتباط دانشگاه، جامعه و صنعت که با محوریت برپایی تورهای پژوهشی انجام شد گفت: مسئولیت کارگروه های چهارگانه با هدف ارتباط دانشگاه ها با جامعه و صنعت به مناسبت هفته پژوهش به جهاد دانشگاهی استان البرز واگذار شد. 

 

رییس جهاد دانشگاهی استان البرز افزود: محورهای این مسئولیت براساس تلاش به منظور برپایی جشنواره های مختلف با هدف هم اندیشی و هم افزایی است.

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای تلاش های متنوع صورت گرفته با محوریت جهاد دانشگاهی عنووان کرد: نخستین جشنواره طرح ها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر برای نخستین مرتبه در سطح کشور طی سال گذشته به منظور تقویت ارتباط دانشجویان با بازار کار و تجاری سازی دانش انجام شد. 

 

رییس جهاد دانشگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: طی دوران دانشجویی طرح ها و پایان های دانشجویان در رابطه با جامعه و صنعت مورد تقدیر قرار می گیرد و در این روند دانشجویان می توان پروژه خود را به شکل کاربردی برای کارفرمای مشخص شده تدوین و اجرایی کنند. 

 

 

 

کد خبر 1117012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha