بهترین شکل نظارت، نظارت صنفی است

زنگانه با بیان اینکه بهترین شکل نظارت، نظارت صنفی است، گفت: در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت های گروهی، با همکاری صمت، اصناف، تعزیرات ، بسیج و قرارگاه ۱۷ ربیع استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» شامگاه امروز (سه شنبه ٢۵ آبان) در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: تلاش داریم با تشدید نظارت بر بازار  کنترل قیمت ها را انجام دهیم و در این مسیر شهروندان نیز باید هرگونه گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه را به مراجع ذیربط گزارش دهند.

 

استاندار گلستان افزود: بهترین شکل نظارت، نظارت صنفی است و البته در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت های گروهی، با همکاری صمت، اصناف، تعزیرات ، بسیج و قرارگاه ۱۷ ربیع استفاده کنیم.


وی ادامه داد: فرآیند ۴ بخشی برای کنترل قیمت مرغ ابلاغ شده تا مسیر اخذ مجوز دامپزشکی تا عرضه در بازار مورد نظارت دقیق قرار گیرد و در واقع هرگونه توزیع خارج از شبکه به مفهوم تخلف است و با متخلفین برخورد های قانونی صورت می گیرد.

 

زنگانه گفت: در این جلسه عنوان شد؛ در سال گذشته ۳۱ جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تشکیل شده که ۲۰۹ مصوبه داشته و ۷۴ درصد مصوبات اجرایی شده است.

 

وی افزود: ۲۷۰ اتحادیه صنفی ۶۹ هزار و ۲۱۸ واحد صنفی را در حوزه تولید، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی را تحت پوشش قرار می دهند.

 

کد خبر 1117070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha