مردم نباید دغدغه ای در دسترسی به کالاهای اساسی با نرخ مصوب داشته باشند

اعلایی گفت: مردم نباید دغدغه ای در دسترسی به کالاهای اساسی و پرمصرف با نرخ مصوب تعیین شده داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در جلسه کارگروه اصلی ستاد تنظیم بازار استان بیان کرد: وحدت و انسجام در پیشبرد اهداف و خدمت رسانی بهتر به مردم نقش بسزایی دارد و در این خصوص همگرایی خوبی در بین دستگاه های استان وجود دارد.

 

استاندار قزوین ادامه داد: امروز انسجام بسیار خوبی میان هرسه قوه، مدیران اجرایی استان، دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و همچنین قوای مسلح سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای حل مشکل مردم و حل مسائل مردم وجود دارد و این هم فکری و همگرایی منشا خیر و پیشرفت در قزوین خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی باید تشکیل کمیته استارتاپ ها در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در دستور کار قرار گیرد.

 

اعلایی با تاکید بر اینکه مردم نباید دغدغه ای در دسترسی به کالاهای اساسی و پرمصرف با نرخ مصوب تعیین شده داشته باشند، افزود: برای تسهیل در توزیع و عرضه کالاهای پرمصرف باید از ایده های نو و خلاقانه بهره ببریم و در این رابطه از ظرفیت استارتاپ ها استفاده کنیم.

 

وی تأکید کرد: همچنین ایجاد میدان های مجازی میوه و تره بار با کمک استارتاپ ها را می توان در استان قزوین کلید زد.

 

استاندار قزوین با بیان اینکه از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان برای کمک به تنظیم بازار استفاده کرد، یادآور شد: در شرایط کنونی باید به دنبال ایجاد میادین عرضه مستقیم کالا باشیم و از ایده های نو استقبال کنیم.

کد خبر 1117106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha