اجرای یک هزار و یکصد برنامه توسط رده های مختلف مقاومت بسیج در سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز

علیپور با اشاره هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن ملت» برپا می شود، گفت: یک هزار و یکصد برنامه توسط رده های مختلف مقاومت بسیج در سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید علیپور»، امروز (چهارشنبه 26 آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن ملت» برپا می شود، گفت: یک هزار و یکصد برنامه توسط رده های مختلف مقاومت بسیج در سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز با یادآوری این مطلب که نمایشگاه بزرگ بسیج از روز شنبه افتتاح می کنیم، تاکید کرد: کالاهای پرتخفیف در این نمایشگاه ارائه و همچنین نمایش توانمندی های اقتصاد مقاومتی و اشتغال در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را در هفته بسیج در دستور کار قرار خواهیم داد، تاکید کرد: فردا بر اساس آورده خیرین و لیست بدهکاری ها تعداد زندانیان آزاد شده مشخص می شود.

علیپور با اشاره به اینکه توزیع چهار هزار بسته معیشتی از دیگر برنامه های این ایام است، گفت: برنامه «آبروی محله» در هفته بسیج خواهیم داشت و در این برنامه در کنار منازل شهدای عزیز «مدافع سلامت» برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی، افتتاح پایگاه بسیج، اهدای خون و ویزیت رایگان مردمی در منطقه «قره باغ» را خواهیم داشت، افزود: در حوزه اطفال، پزشک عمومی، داخلی، زنان و زایمان و دندانپزشکی از دیگر برنامه های این ایام است.

علیپور با تاکید بر اینکه انجام فعالیت های علمی و آموزشی و حمایت از شرکت های دانش بنیان مردمی در دستور کار است، اظهار کرد: در حوزه بسیج سازندگی خدمت رسانی به مردم با ایجاد گروه های جهادی است.

وی با اشاره به اینکه تربیت نیروی تراز انقلاب و تربیت هشت میلیون نیروی انقلابی و پای کار انقلاب از دیگر برنامه های این ایام است، افزود: طی یکسال گذشته با ایجاد و یا تجهیز کارگاه اشتغال تعداد 90 فرصت شغلی ایجاد شد.

علیپور از تسهیل گری در ایجاد صندوق های قرض الحسنه مردمی را راه اندازی کنند و از کنار این صندوق که با آورده مردم، اشتغال شکل می گیرد، یادآور شد: تاکنون 46 صندوق راه اندازی شده و 2 هزار و 400 نفر عضو آن هستند.

وی با اشاره به اینکه 120 زندانی غیرعمد آزادسازی شدند، تاکید کرد: تاکنون بیش از 6 هزار نفر موفق به اهدای خون شدند و 85 سری جهیزیه از سال گذشته تاکنون توزیع شده است.

علیپور گفت: در بحث بیماری کرونا طرح ملی «شهید سلیمانی» به کاهش بیماری کمک کرد تیم های حمایتی، مراقبتی و نظارتی تشکیل شد و در این راستا بزرگترین مرکز واکیسناسیون فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راه اندازی شد که روزانه بیش از یک هزار نفر در این مرکز واکسن دریافت می کنند.

این مقام نظامی اظهار کرد: طرح «ایران مهربان» راه اندازی شد و بسیجیان متقبل شدند مبالغی به حساب 2 هزار و 900 یتیم واریز کنند.

وی گفت: در حوزه محرومیت زدایی، 28 مورد کمک احداث منزل نیازمندان، 70 مورد مرمت منزل نیازمندان، 2 مورد کمک احداث مسجد، 20 مورد مرمت مسجد و ایجاد چهار کارگاه اشتغال طی یکسال گذشته شکل گرفته است.

کد خبر 1117133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha