اتمام عملیات بتن ریزی فنداسیون پروه سرمایه گذاری موقوفه جهان آباد

رضایی پورگفت: عملیات بتن ریزی فنداسیون پروژه سرمایه گذاری گاوداری شیری ۱۰۰ راسی موقوفه جهان آباد تکمیل شده است.

«مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شستان در خرم آباد، اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه سرمایه گذاری گاوداری شیری ۱۰۰ راسی موقوفه جهان آباد، بعد از اجرای عملیات عمرانی تسطیح و خاکبرداری محوطه، پی کنی، اجرای بتن مگر، آرماتور بندی، نصب صفحات بیس پلیت و قالب بندی، عملیات بتن ریزی فنداسیون سالن اصلی نگهدارس گاو شیری انجام شد.

 


وی افزود: در این پروژه، بیش از ۱۰۰ مترمکعب بتن با عیار ۳۵۰ از یکی از مراکز بچینگ تهیه و بعد از حمل با تراک میکسر، توسط پمپ بتن، بتن ریزی شد.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان ادامه داد: در این پروژه، با توجه به برنامه زمان بندی تهیه شده و به منظور تسریع در اجرای عملیات عمرانی، آهن آلات مصرفی مورد نیاز ستون ها و سازه های خرپایی، تهیه و در محل کارگاه دپو شده و به طور همزمان، عملیات ساخت خرپاهای مورد نیاز و ستون ها نیز آغاز گردیده، که بلافاصله بعد از ساخت خرپاها، حدکثر طی یک هفته آینده، به امید خدا، عملیات اجرای ستون ها و نصب خرپاهای سقف، اجرایی خواهد شد.


وی اظهار کرد: پروژه سرمایه گذاری گاوداری شیری ۱۰۰ راسی موقوفه جهان آباد، مهرماه امسال همزمان با دهه وقف ، در زمینی به مساحت ۱۰۶۰۰ مترمربع در اراضی شهرک دام سپیدکوه چگنی، کلنگ زنی و هم اکنون در حال اجرا می باشد.
 

کد خبر 1117222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha