۲ کتاب جدید توسط نویسندگان جهرمی منتشر شد

نعمت اللهی از چاپ و انتشار کتاب های «قرار در بهشت» و «زبان شناسی» به همت نویسندگان جهرمی خبر داد.

«محسن نعمت اللهی» از انتشار کتاب «قرار در بهشت»، بر اساس عاشقانه‌های «طاهره غلامعلی‌شاهی»، همسر شهید مدافع حرم «محمد استحکامی» خبر داد و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: حجت الاسلام «رضا آبیار» این مجموعه را گردآوری کرده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: همچنین این کتاب به همت دفتر نشر معارف نهاد مقام معظم رهبری به چاپ رسیده است.

 

وی عنوان کرد: کتاب «قرار در بهشت» با ویراستاری «رامین‌ بابازاده» در ۱۶۰ صفحه و شمارگان یک‌هزار نسخه با قیمت ۴۰ هزار ریال روانه بازار نشر شده است.

 

نعمت اللهی با اشاره به اینکه شهید «محمد استحکامی» ۱۳۶۲ در جهرم متولد شده است، عنوان کرد: شهید استحکامی در اواخر مهرماه ۹۴ در مبارزه با تکفیری‌های تروریست در دفاع از حرم حضرت عقیله بنی‌هاشم (س) به شهادت رسید.

 

وی همچنین از چاپ کتاب «زبان‌شناسی» با ترجمه «بهار پورشاهیان» و «رها زارعی‌فرد» از اعضای هیات علمی گروه زبان‌شناسی دانشگاه جهرم خبر داد و گفت:‌ این کتاب از مجموعه کتاب‌های پایه انتشارات «آکسفورد» از «هنری ویدوسن» بوده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به اینکه کتاب «زبان شناسی» در ۱۳۹ صفحه و به همت انتشارات «رهنما فرهنگ» به چاپ رسیده است، عنوان کرد: کتاب مذکور جزء مجموعه کتاب‌های مقدماتی حوز زبان است.

 

به گزارش شبستان، در بخش‌های مختلف این کتاب، مسائل پایۀ زبان شناسی شرح داده شده است که مواردی از پیدایش زبان و نحوۀ تکامل آن، قواعد و سطوح تجزیه و تحلیل، آواشناسی و واج شناسی، واژه شناسی، نحو، معناشناسی، کاربردشناسی و در آخر دامنۀ تحقیقات زبان شناسی بحث شده است.

 

موضوعاتی که تا کنون از این مجموعه منتشر شده است شامل فراگیری زبان دوم، زبان و فرهنگ، آزمون زبان، زبان‌شناسی تاریخی، روان‌شناسی زبان، جامعه‌شناسی زبان، سبک‌شناسی، زبان‌شناسی، منظورشناسی زبان و آواشناسی است.

 

کد خبر 1117258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha