پایان انتظار خانواده شهید مفقودالاثر با بدرقه خادمیاران رضوی آران و بیدگل

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: خانواده والامقام شهید مفقودالاثر حسین حاجی زادگان بیدگلی با بدرقه خادمیاران رضوی بعد از ۳۳ سال انتظار به دیدار مرقد فرزند شهید خود شتافتند.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خانواده والامقام شهید مفقودالاثر حسین حاجی زادگان بیدگلی با بدرقه خادمیاران رضوی بعد از ۳۳ سال انتظار به دیدار مرقد فرزند شهید خود شتافتند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: در مراسم با شکوه تجلیل از خانواده شهیدان حاجی زادگان خادمیاران رضوی ضمن اهدای یک جلد قرآن متبرک آستان قدس رضوی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، خانواده شهید را جهت عزیمت از شهرستان آران و بیدگل  تا مرقد این شهید در شهر هندیجان خوزستان بدرقه کردند.

 

آذرباد ادامه داد: سال ٩٣ پیکر تعدادی از شهدا و از جمله این شهید بزرگوار بدون شناسایی شدن،  تفحص و با عنوان شهید گمنام در شهرهای مختلف به خاک سپرده شد. پیکر شهید حسین حاجی زادگان بیدگلی و دو شهید دیگر در مزار شهدای گمنام شهر هندیجان استان خوزستان به خاک سپرده شد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: پیکر مطهر شهید والامقام حسین حاجی زادگان بیدگلی اخیرا پس از ۳۳ سال از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی و مرقد مطهر وی مشخص شد.

 

شهید حسین حاجی زادگان دومین شهید این خانواده و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید . 

 

شهرستان آران وبیدگل با تقدیم بیش از ۸۴۰ شهید، ۲۰۰۰جانباز، ۸۳ آزاده و تعداد زیادی رزمنده و ایثارگر رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور داراست./

کد خبر 1117306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha