آموزه های دینی و اجتماعی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است

عبداللهی با اشاره به اهمیت کاهش جرم در جریان فعالیت و اقدامات دستگاه قضا گفت: آموزه های دینی و اجتماعی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی دیدار با رئیس کل دادگستری استان البرز و معاونان و مدیران شورای قضایی استان البرز که چهارشنبه ۲۶ آبان برگزار شد گفت: آموزه های دینی و اجتماعی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است. 

 

استاندار البرز افزود: بهره مندی از خرد جمعی با استفاده از ظرفیت های مختلف زمینه ساز و جریان ساز فرهنگ سازی با هدف کاهش جرم و معضلات متعدد استان البرز است. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از آموزه های دینی و اجتماعی بیان کرد: احقاق حقوق مردم به ویژه مظلومان با هدف تحقق حکمرانی مطلوب از محورهای اساسی برای تحقق عدالت است. 

 

وی بیان کرد: همراهی و همکاری سه قوه با هدف خدمت رسانی به مردم برای تحقق معیشت، امنیت و اقتصاد مردم به ویژه مقابله با تحریم ها تلقی شود. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: چالش های متعدد موجود بر سر راه پیشرفت و تعالی استان ایجاب می کند برنامه ریزی هدفمند به منظور کاهش جرم و پرونده های قضایی محقق شود. 

 

 

کد خبر 1117316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha