ایجاد موزه معاصر شهر و دیدار با رییس مجلس برای حل مسئله سراوان

روسای کمیسیون های فرهنگی_اجتماعی و بهداشت و محیط زیست شورا بر ایجاد موزه ی معاصر شهر و دیدار با رییس مجلس برای حل مساله ی سراوان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « نادر حسینی » در چهاردهمین جلسه شورای شهر رشت که عصر امروز( چهارشنبه، ۲۶ آبان) برگزار شد با اشاره به اینکه فرهنگ مقوله مهم و زیر بنایی است اظهار کرد: از شهرداری انتظار می رود در بودجه ۱۴۰۱، به مقوله فرهنگ، میراث فرهنگی و تاریخی نگاه ویژه ای داشته باشد و اقداماتی مانند ایجاد موزه معاصر در رشت در اولویت فعالیت های فرهنگی شهرداری باشد.

 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت افزود: سرانه ورزشی و فرهنگی در رشت باید ارتقا یابد و برای رسیدن به ارتقای فعالیت های فرهنگی، ۲۲ کارگروه در موضوعات مختلف در کمیسیون فرهنگی شورای تعریف شده است.

 

*حل مسئله سراوان باید برای همه کشور اهمیت داشته باشد

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت هم در این جلسه با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه زباله سوز در رشت بیان کرد: تا زمانی که اعتبار مورد نیاز به حساب شرکت TTS پرداخت نشود هر اقدام و گفتگویی در حوزه ی راه اندازی دستگاه زباله سوز بی نتیجه است.

 

«سید حسین رضویان» افزود: شهرداری رشت به تنهایی قادر به تامین منابع ارزی به منظور احداث زباله سوز سراوان نیست.

 

وی با بیان اینکه تشکیل جلسه ای با مدیران پدافند غیر عامل استان برای بررسی وضعیت سراوان ضروری است گفت: برای رفع مشکل سراوان باید با مقام های عالی رتبه کشور از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی هم دیدار و رایزنی کرد زیرا حل مسئله لندفیل سراوان باید علاوه بر شهر و استان، برای کشور هم اهمیت داشته باشد.

کد خبر 1117465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha