خدمت به خانواده شهدا به عنوان یک فضیلت حفظ شود

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را دارای فضیلت بالایی دانست و گفت: باید این فضیلت در جامعه حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی» امروز (۲۶ آبان ماه) در دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی ها و مطالبات فرزندان شهدا و خانواده های آنها را از اولویت ها دانست و گفت: در دیدارهای مکرر و دیدار با مدیران بر این موضوع مهم تاکید شد.

 
معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را دارای فضیلتی بالا برشمرد و تاکید کرد: باید این فضیلت در جامعه حفظ شود.
 

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم خواند و از همه دستگاه ها و متولیان حوزه های ایثار و شهادت خواست این موضوع در اولویت قرار گیرد.

 
 
هاشمی  اشتغال، مسکن و ازدواج فرزندان شهدا و ایثارگران را از مهم ترین مطالبات این خانواده ها دانست که باید به سرعت رسیدگی شود.
 
 
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم از اقدامات استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی به دلیل پیگیری های ویژه مشکلات و نیازمندی های ایثارگران و خانواده های شهدا تقدیر کرد.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین شکری قول مساعد داد مشکلات ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهدای استان را در مرکز به صورت ویژه پیگیری کند.
کد خبر 1117481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha