طرح «پائیزه» کتاب در مراغه اجرا می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراغه، از آغاز طرح پائیزه کتاب همزمان با بیست و نهمین هفته کتاب و کتابخوانی با در این شهرستان خبرداد.

 «احمد دادرس فیاضی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اعلام این خبر افزود: پاییزه کتاب امسال طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، 29 آبان‌ ماه الی 3 آذر ماه همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی های منتخب شهرستان مراغه انجام می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراغه، افزود: در این دوره، خریداران کتاب می توانند کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را تا سقف 300 هزار تومان با تخفیف 20 درصد برای آثار تالیفی و 15 درصد برای آثار ترجمه خریداری کنند.

دادرس خاطرنشان کرد: کتابفروشی « ری را » واقع در خیابان خواجه نصیر، کتابفروشی « کتاب شهر مراغه » واقع در خیابان کمربندی شمالی سه راه دانشگاه مجری طرح پائیزه کتاب در شهرستان مراغه می باشند و علاقه مندان و دانشجویان می توانند جهت استفاده از این طرح به این مراکز مراجعه کنند.

وی همچنین ادامه داد: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی ، مسابقه « جایِ خالی را با کِتابِ خُوب پُر کُنیم » به همت انجمن نویسندگان مراغه و با هدف تعمیق فرهنگ مطالعه در این شهرستان در حال برگزاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراغه تاکید کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه  می توانند تا 1 آذر به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه مراجعه و در مسابقه شرکت کنند.

وی افزود:  بعد از پایان مهلت اعلام شده، به 5 نفر از شرکت‌کنندگان که تمام سؤالات را درست پاسخ دهند، به قید قرعه هدایای نقدی و بستۀ فرهنگی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1117541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha