تجلیل از پرستاران عضو مسجد سردابه شهرستان مراغه

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه شهرستان مراغه،از برگزاری مراسم میلاد حضرت زینب کبری و تجلیل از پرستاران خبر داد.

«لطفعلی عباس زاده»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن تبریک روز پرستار به این قشر زحمتکش و ایثارگر و همچنین میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، از برگزاری مراسم جشن و سرور در کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه شهرستان مراغه خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه شهرستان مراغه، ادامه داد: یکی از محوری ترین فعالیت های کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج این مسجد بزرگداشت جشن میلاد ائمه اطهار علیهم السلام می باشد و و کمک های مومنانه نیز زینت بخش این جشن ها در راستای تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر این مهم می باشد.

عباس زاده با اشاره به برگزاری این جشن پربرکت افزود: در روز میلاد حضرت زینب (س) از دو نفر گرستار فعال در این مسجد تجلیل به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته های معیشتی در این مراسم نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط اعضای کانون و پایگاه می باشد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه مراغه در سال 1388 از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان آذربایجان شرقی مجوز فعالیت اخذ کرده و به انجام فعالیت مختلف می پردازد و میزبان حضور جوانان، نوجوانان و اهالی منطقه می باشد.

شایان ذکر است، مراغه دومین شهر بزرگ آذربایجان شرقی می باشد و در ۱۳۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده‌است که به باغ شهر ایران و پایتخت نجوم ایران شهرت دارد و جزو 10 شهر تاریخی ایران می‌باشد.

 

کد خبر 1125564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha