ویژه برنامه هفته کتاب در طاهرآباد کاشان برگزار شد

مسئول کتابخانه عمومی طاهرآباد گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، ویژه برنامه کتاب و کتابخوانی در کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

علیرضا عسکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برنامه های متنوع فرهنگی با مشارکت پایگاه های بسیج منطقه طاهرآباد برگزار شد.


مسئول کتابخانه عمومی طاهرآباد افزود: عضویت اعضای سازمان بسیج  در کتابخانه ، همکاری در برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست های کتاب خوان، استفاده از نشریات موجود در کتابخانه عمومی در پایگاه‌های بسیج  و مشارکت در برگزاری مسابقات، نمایشگاه‌های مناسبتی کتاب، اطلاع‌رسانی و معرفی برنامه‌های فرهنگی از جمله فعالیت های صورت گرفته با مشارکت پایگاه های بسیج است.

 

عسکری اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی در بین حاضرین و مسابقه کتبی از کتاب «ارزش کتاب و کتابخوانی» اثر حجت الاسلام حسین انصاریان، پخش کلیپ در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی و دکلمه خوانی توسط عضو فعال کودک و نوجوان از جمله برنامه های فرهنگی کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) ویژه هفته کتاب و کتابخوانی بود.

 

وی افزود:با توجه به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ترویجی، کتابخانه ها به عنوان پایگاه کتابخوانی و فرهنگی برای همگان شناخته شده است و همه از فعالیت های آن آگاه هستند و با تعامل با مدارس، کانون مساجد، پایگاه های بسیج ارتباط خوب و موثری در اجرای فعالیت های فرهنگی صورت گرفته و انشالله شاهد حضور بیش از پیش کودکان و نوجوانان جهت استفاده از برنامه ها خواهیم بود.


مسئول کتابخانه عمومی طاهرآباد خاطر نشان کرد: کتابخانه عمومی منطقه طاهرآباد با حدود ۱۵هزار جلد کتاب و ۴۰۰ عضو فعال از جمله کتابخانه های عمومی فعال شهرستان کاشان  است.

کد خبر 1117572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha