بسیج نماد حضور ملّی و آگاهی یک ملت است/ اجرای ۱۵۶ پروژه محرومیت زدایی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان در البرز

سردار حیدرنیا با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج نماد حضور ملّی و آگاهی یک ملت است؛ در همین رابطه از ابتدای سال جاری تا کنون شاهد اجرای ۱۵۶ پروژه محرومیت زدایی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان در البرز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار حیدرنیا» طی نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که پنجشنبه ۲۷ آبان ماه سال جاری در ستاد فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد گفت: بسیج نماد حضور ملی و آگاهانه است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: بسیج به عنوان شجره طیبه و الهی است و با توجه به اینکه وابسته به هیچ گروه و طیفی نیست جایگاه ویژه ای دارد؛ بسیج به درخت تنومندی تبدیل شده است که سینه خود را در برابر همه تهدیدها ستبر کرده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج و حضور آن در عرصه دفاع سخت عنوان کرد: بسیج خادم مردم است و به این خادمی خود افتخار می کند؛ بسیج یک تفکر و یک فرهنگ متعالی است.

 

 

هفته بسیج در البرز با ۴۲ عنوان برنامه اجرایی

 

وی اظهار کرد: بسیج با تعریف عرصه های جهادآفرینی خود را آماده خدمت به مردم کرده است و با شعار محوری « بسیج پاره تن مردم است» و برپایی ۴۲ عنوان برنامه در استان البرز به مناسبت هفته بسیج استمرار دارد. 

 

حیدرنیا ادامه داد: از جمله برنامه های اجرایی به مناسبت هفته بسیج، برپایی مراسم آبروی محله است که با محوریت پایگاه های بسیج در محلات در قالب برنامه های متنوع برگزار می شود. 

 

وی ادامه داد: اجرای ۲۶ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان به ویژه توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم از جمله برنامه های هفته بسیج با همت سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: برپایی ۵۰۰ برنامه مهدوی با عنوان « مهدی یار»، برپایی ۵۰۰ برنامه با محوریت بانوان با هدف تربیت فرزندان از طرح بسیج جامعه زنان و گردهمایی بسیج با حضور ۵۰۰ هزار بسیجی روز چهارشنبه ۳ آذر از دیگر برنامه های این هفته است. 

 

وی در ادامه تشریح برنامه های هفته بسیج ادامه داد: در روز دوشنبه اول آذرماه نیز آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با همت بسیج حقوقدانان انجام می شود؛ رزمایش ثامن ۱۶ با موضوع نقش بسیج در گام دوم انقلاب و تبیین تفکر بسیج روز سه شنبه دوم آذرماه سال جاری برپا می گردد. 

 

رونمایی از سایت خبری سازمان بسیج رسانه البرز

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در ادامه از فراخوان استانی جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: طی ششمین روز از هفته بسیج سایت خبری سازمان بسیج رسانه استان البرز رونمایی می شود.

 

کد خبر 1117582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha