کمک ۱۲ میلیاردی خیران بهشهری به بقاع متبرکه

فاضلی از اجرای طرح مودت در آستان مقدس امامزادگان بهشهر خبر داد و گفت: در سال جاری خیران بهشهری برای عمرانی و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک کردند.

«محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: طرح مودت توسط هیأت امناء بقاع متبرکه به منظور شناساندن اهداف، نیازهای مالی و معنوی و مشارکت برای عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع اجرا می‌شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: در کنار تسریع در بازسازی و اجرای پروژه‌های عمرانی در طرح مودت، همچنین هزینه‌های جاری آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه هم توسط خیران اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مشارکت در طرح مودت به‌صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب ساخت اسکلت، ساختمان، تهیه سیمان، سنگ، دیوارکشی، ساخت گنبد و گلدسته انجام می‌گیرد، خاطر نشان کرد: این طرح در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

 

فاضلی از اجرای طرح مودت در آستان مقدس امامزادگان بهشهر خبر داد و گفت: در سال جاری خیران بهشهری برای عمرانی و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه بیش از 12 میلیارد ریال کمک کردند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر با اعلام اینکه بی‌توجهی نسبت به امور خیر با نیت پیشبرد فعالیت‌های علمی و فرهنگی باعث متضرر شدن جامعه خواهد شد؛ افزود: رسانه ها باید کمک کار ما در اطلاع رسانی در زمینه وقف باشند و همه تلاش کنیم تا موقوفات به‌سوی حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی نیز سوق پیدا کند.

 

وی یادآور شد: توجه به موقوفات خاص برای رشد و تعالی فرهنگ دینی و اجتماعی مردم مساله مهمی است که باید در دستور کار واقفان باشد و از این راه به مردم کمک کنند.

کد خبر 1117619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha