برنامه «کتابگردی خانوادگی» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود

حجت الاسلام هادیان گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه «کتابگردی خانوادگی» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی پنج شنبه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در فروشگاه «کتاب شهر» واقع در خیابان مدرس برگزار می شود.

حجت الاسلام «محسن هادیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد در خصوص برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی این اداره کل با بیان اینکه کتاب، یکی از ابزارهای تفکر، رشد و تعالی انسانی است؛ افزود: ترویج فرهنگ کتایخوانی عاملی موثر در جهت رشد و تعالی انسان می باشد و این میسر نمی شود مگر اینکه این نیاز در خانواده ها به وجود بیاید که برای رشد در تمام زمینه ها باید کتاب مطالعه نمایند.

 

مدیرحوزه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: وقتی مادری در طول روز زمانی را برای مطالعه کتاب در نظر می گیرد، فرزندان نیز از مادر خود الگو می گیرند و مطالعه کتاب در خانواده نهادینه می شود که این می تواند در بروز بسیاری از مشکلات در خانواده ها جلوگیری کند.

 

وی بیان کرد: در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه «کتابگردی خانوادگی» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی پنج شنبه 27 آبان ماه از ساعت 16 الی 21 در فروشگاه «کتاب شهر» واقع در خیابان مدرس برگزار می کند.

 

مدیرحوزه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه در قالب برنامه «کتابگردی خانوادگی»، کافه کتاب شهر، کتابگردی با گل پسر، مشاور تخصصی کتاب و گفتگو با میهمان ویژه برگزار می شود؛ افزود: میهمان ویژه «کتابگردی خانوادگی» سرکار خانم قربان زاده نویسنده کتاب خاتون و دریادل است که برای حضار مطالبی در خصوص کتاب بیان خواهد کرد.

 

وی گفت: به مناسبت برنامه «کتابگردی خانوادگی» در فروشگاه «کتاب شهر» کتاب های این فروشگاه با 20 درصد تخفیف، بازی های فکری و اقلام تزئیینی با 10 درصد تخفیف ارائه خواهد شد. همچنین به مناسبت طرح پاییزه کتاب از 29 آبان تا 5 آذر تمام کتاب های این فروشگاه بین 20 تا 30 درصد تخفیف خواهد داشت.

 

کد خبر 1117658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha