بسیج خواب راحت را از چشم استکبار ربوده است

میرقربانی گفت: بسیج خواب راحت را از چشم استکبار ربوده و ذخیره تمام ناشدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سید سعید میرقربانی» امروز(پنجشنبه، ۲۷ آبان) در جلسه شورای اداری که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: برنامه‌های چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین با شعار« بسیج؛ پاره تن مردم» اجرا می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه بسیج مستضعفین در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد، افزود: این نیرو منشاء خدمات بسیار ارزشمندی برای کشور بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج متشکل از همه اقشار مردم است، تصریح‌کرد: بسیج خواب راحت را از چشم استکبار ربوده و ذخیره تمام ناشدنی است.

 

میرقربانی گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، هویت اسلامی و دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه تفکر بسیجی به کشورهای دیگر صادر شده است،خاطرنشان‌کرد: ادارات، نهادها و به ویژه شهرداری‌ها تبلیغات محیطی و نصب بنر با موضوع هفته بسیج را در دستور کار داشته باشند.

 

* با اتکا به توان داخلی به دستاوردهای ارزشمندی رسیده‌ایم

سرهنگ پاسدار«بهزاد قنبری» نیز در این جلسه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج،اظهارکرد: دشمنان بارها با شیطنت‌‎ها و سنگ‌اندازی‌ها به نوعی خواستند چوب لای حرکت مسیر انقلاب بگذارند که توطئه‌های آنان با هدایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مردم ناکام مانده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به تحریم‌های دشمنان علیه کشور اشاره کرد و افزود: با اتکا به توان داخلی و روحیه جهادی به دستاوردهای ارزشمندی در عرصه‌های مختلف رسیده‌ایم.

 

* تمامی کارکنان ادارات موظف به تکریم ارباب رجوع هستند

«یاسر همدمی» نیز در این جلسه اظهارکرد: تخلفات کارکنان در حوزه کاری باید در محیط اداری توسط واحد حراست برطرف شود و در خیلی از مواقع بدون دخالت دستگاه قضا باید مشکلات برطرف شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا گفت: تمامی کارکنان ادارات موظف به تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به آنها هستند و کارمند دولت در صورت استفاده از مرخصی باید شخص جایگزین خود را برای خدمات‌رسانی شایسته به مردم مشخص کند.

کد خبر 1117692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha