زمان توجه به نقشه جامع دینی در کشور فراهم شده است

آیت الله دولابی گفت: موقعیت تاریخی کشور ایران در شرایط امروز  و همراهی مطلوب سه قوه به ویژه قوه مجریه زمان توجه به نقشه جامع دینی کشور را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری امروز در دیدار رئیس جمهوری با نخبگان، علما، خانواده های شهدا و ایثارگر و جمعی از اقشار مختلف مردم اظهار کرد: دولت آیت‌الله رئیسی در حال حاضر مشغول آوار برداری از میراث گذشته است و انتظار توجه و نگاه به آینده و داشتن نقشه جامع، در شرایط حاضر خواسته نابجای است.

 


آیت الله دولابی با بیان اینکه نداشتن نقشه جامع دینی در گذشته مشکلات عدیده‌ای را برای کشور به وجود آورده است، افزود: ناکارآمدی نسخه‌های شرقی و غربی نیز برهمگان عیان است.

 

وی دستیبابی به نسخه‌های کارآمد دینی برای مدیریت جامعه در ابعاد مختلف را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: از دیدگاه ایشان نقشه جامعی طراحی نشده است تا جهت و هدف حرکت را مشخص کند.

 


نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: موقعیت تاریخی کشور ایران در شرایط امروز  و همراهی مطلوب سه قوه به ویژه قوه مجریه زمان توجه به نقشه جامع دینی کشور را فراهم کرده است.

 


آیت‌الله دولابی خاطرنشان کرد: امروز حوزه‌های علمیه الگوهای قابل قبولی را در حوزه‌های بانکداری، شهرسازی، معماری هنر و رسانه عرضه‌ داشته‌اند که باید از این ظرفیت استفاده شود.

 

 

وی حضور دولت سیزدهم در راس کشور را فرصت غیر قابل تکرار برای عملیاتی کردن نقشه جامع دینی و  میدان دادن به نخبگان علمی و دانشگاهی در حل مشکلات عنوان کرد و افزود: باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

 

کد خبر 1117712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha