توفیق زیارت به همت خادمیاران منطقه ۸ تهران

به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۸ تهران ۲ن فر زائر اولی به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در اقدامی خداپسندانه شرایط عزیمت به  بارگاه حضرت علی ابن موسی الرضا المرتضی(ع) برای ۲ نفر از نیازمندان تحت پوشش کانون خادمیاران رضوی منطقه ۸ تهران فراهم گردید .
در این اقدام خیرخواهانه هزینه عزیمت ۲ نفر از اهالی منطقه ۸ تهران که به لحاظ مالی تا کنون امکان و توفیق عزیمت به مشهد مقدس را نداشتند ، توسط خادمیاران کانون منطقه ۸ تهران فراهم شد .
خادمیاران رضوی به کمک و همراهی خیرین منطقه، پس از تامین هزینه سفر و اسکان این ۲ نفر، همشهریان خود را جهت زیارت بارگاه ملکوتی سلطان خراسان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بدرقه کردند.
لازم به ذکر است در طرح پویش کریمانه زیارت اولی ها با هدف فراهم آوردن امکان تشرف زائرانی که به دلایل مالی و جسمی امکان تشرف به آستان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را نداشته اند، خادمیاران کانون های خدمت رضوی با مشارکت وهمکاری خیرین و علاقه مندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با تامین هزینه های سفر و اسکان ، دلباختگان  و مشتاقان زیارت حرم امام رضا(ع) را راهی حرم ملکوتی و منور آن حضرت در مشهد مقدس می کنند.
در طرح پویش زائراولی ها همه خیرین و خادمیاران رضوی در سراسر کشور می توانند با هماهنگی کانون های منطقه ای خدمت رضوی و با مشارکت مالی برای تهیه امکانات عزیمت و اسکان زائران و یا قبول مسئولیت زائران کم توان جسمی در این  پویش خدا پسندانه مشارکت داشته باشند .

کد خبر 1117719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha