دشمن به دنبال عملیات روانی در جامعه است

حجت الاسلام حمزه رضوانی گفت: دشمن به دنبال عملیات روانی در جامعه است و می خواهد از این راه مردم را نسبت به دولت و حکومت بدبین کند و عملیات مرگ با هزاران ضربه چاقو بر زبان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۸ آبان ماه حجت الاسلام «حمزه رضوانی»، در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: دشمن به دنبال عملیات روانی در جامعه است و می خواهد از این راه مردم را نسبت به دولت و حکومت بدبین کند و عملیات مرگ با هزاران ضربه چاقو بر زبان می‌آورد و می‌گوید؛ ما توان براندازی نظام ایران با یک یا چند عملیات بزرگ را نداریم.


امام جمعه موقت آسمینون افزود: اما می‌توانیم با سلسله عملیات امنیتی نظامی و رسانه‌ای کوچک بر پیکره ایران ضربات متعدد وارد کنیم که اول به خود مشغول شده و دوم قوای ایران به تدریج تحلیل برود و دچار ضعف  شود.


وی تاکید کرد: عملیات کور و بزدلانه ای همچون حمله هکرها به سیستم حمل و نقل ریلی در مردادماه، حمله هکری به سامانه سوخت‌رسانی و پمپ بنزین ها، هدف قرار دادن مراکز هسته‌ای و دفاعی با عملیات پهپادی، ترور نیروهای موثر مانند شهید فخری زاده، تشدید تحریم نفتی ایران توسط بایدن و ضربه به جبهه مقاومت در عراق سوریه و لبنان نمونه هایی از عملیات ضربه چاقو است.


 حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: استکبار رسانه‌ای در صدد است تا با این تحرکات و عملیات با بر هم ریختن سیستم عصبی جامعه، قوای سه‌گانه و مسئولین کشور را از کار و اقدام های اساسی بازار دارد و جامعه را به سمت التهاب سوق دهد.


 خطیب موقت جمعه آسمینون اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی مردم در این شرایط به رغم تغییر دولت مشکل گرانی، تورم و عدم ثبات در بازار است و این سوال در ذهن مردم مطرح است که چرا اقدامی صورت نمی گیرد.


وی اضافه کرد: برخی جریانات عملکرد ۹۶ ماه رئیس جمهوری قبل را با عملکرد دولت نوپای که فقط سه ماه از تشکیل آن گذشته مقایسه می‌کنند این قیاس غیر منطقی و غیر منصفانه است و دولت سیزدهم برای فائق آمدن بر شرایط کنونی نیازمند صبر انقلابی مردم است.


حجت الاسلام رضوانی با اشاره به اهمیت عدالت در جامعه، خاطرنشان کرد: برای تشکیل حکومت عادل باید مقدماتی را آماده کرده و خود را برای حکومت عدل امام زمان (عج) آماده کرد.



امام جمعه موقت آسمینون در خاتمه با بیان این مطلب که عدالت را باید از خود شروع کرد، گفت: عدالت باید از خانه، خانواده، مدرسه، حوزه علمیه، دانشگاه و جامعه آغاز شده و عدل علوی در حکومت امام علی (ع) جایی که آهنی را گداخته می‌نماید و نزدیک دستان برادر عقیل می برد.

کد خبر 1117790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha