بسیج ذخیره ارزشمند الهی و یادگار امام راحل است 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: بسیج یک ذخیره ارزشمند الهی است که امام خمینی(ره) برای ما به یادگار و امانت گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۸ آبان ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش»، در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج یک ذخیره ارزشمند الهی است که امام خمینی(ره) برای ما به یادگار و امانت گذاشته است.


امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان با روحیه شهادت طلبی و بصیرت نافذ در تمامی صحنه ها مهم و کلیدی کشور که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز داشته حضور مؤثر داشته است و همیشه پیرو ولایت بوده است.


وی تصریح کرد: عملکرد صد روزه دولت سید ابراهیم رئیسی از نظر رویکرد خوب بوده و این دولت با تلاش و انگیزه فراوان شبانه روزی در حال خدمت به مردم است.


حجت الاسلام افشارمنش بیان کرد: مهار کرونا، سفرهای استانی، کنترل قیمت سیمان و آهن آلات و  عضویت در سازمان شانگهای از نقاط مثبت دولت است و سفرهای استانی رئیس جمهوری باید نتیجه محور باشند.


خطیب جمعه رودبار جنوب ادامه داد: رزمندگان انصارالله یمن در حال تسلط کامل بر مارب است و به فضل الهی به زودی سعودی ها همچون آمریکا که مفتضحانه افغانستان را شبانه ترک کردند مجبور به فرار از یمن می شوند.


وی ابراز کرد: استقبال با شکوه مردم جازموریان و رودبار از مادر بزرگوار شهید محمد بدیعی مصداق آیه ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بود باید قدر شهدا و این مردم را دانست.


حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: نگرانی در جایی است که انسان  احساس خطر می کند خداوند در قرآن در مورد قوم بنی اسرائیل از ضایع کردن نماز و تبعیت از شهوات اظهار نگرانی می کرده و هشدار می دهد.


امام جمعه رودبار جنوب اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) برای مسلمانان بعد از خودش از کسب حرام و ربا احساس نگرانی داشته و می فرمودند؛ خوش به حال کسی که کسب و کارش پاکیزه بوده و باطنی پاک داشته باشد.


وی یادآور شد: در صحنه ای که امام حسین(ع) در روز عاشورا خود را به لشکر مقابل معرفی کردند اما حرام خواری و پر شدن شکم های لشکریان یزید از مال حرام موجب شده تا حرف امام حسین(ع) اثری روی آنها نداشته باشد.


حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه عنوان کرد: جهل و گمراهی، حرص و سوء ظن به خدا از جمله عواملی است که موجب روی آوری به مال حرام می شود.

کد خبر 1117791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha