اشتغال بیشترین درخواست های مطرح شده خانواده شاهد، جانبازان، آزادگان و مردم کهگیلویه و بویراحمد

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیشتر خواسته های مطرح شده در کهگیلویه و بویراحمد را اشتغال دانست و گفت: یکی از مشکلات جدی ، مسئله بیکاری در سطح وسیعی در جامعه اعم از خانواده شاهد، جانبازان، آزادگان و مردم فراوان دیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور امروز جمعه (۲۸ آبان ماه) به همراه جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای دهدشت با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

حجت‌ الاسلام والمسلمین «یوسف علی شکری» در گزار شهدای با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت و گو کرد.

 

در این نشست جامعه ایثارگران از تبعیض ها، مشکلات معیشتی و نبود اشتغال گفتند و از دستگاه های اجرایی که سهمیه استخدامی خانواده های ایثارگران را رعایت نمی کنند گلایه کردند و گفتند: با رانت، پارتی نورچشمی ها مشغول به کار شده و حتی کسانی که در انتظار تبدیل وضعیت خود بود از کار بیکار شدند.

 

حجت‌ الاسلام شکری هدف از سفر به شهرستان را دیدار، گفت و گو و تبادل نظر با جامعه شهدا و ایثارگری دانست و گفت: تکریم و تعظیم در برابر خانواده‌ های صبور شهدا و جامعه ایثارگران واجب و وظیفه ما بوده و بعد از شنیدن سخنان و درد دل آنان برای پیگیری مشکلات در ستاد اقدامات لازم صورت می گیرد.

 

وی بیشتر خواسته های مطرح شده در استان کهگیلویه و بویراحمد را بحث اشتغال دانست و افزود: یکی از مشکلات جدی که به دلیل نبودن شرکت های خصوصی و محرومیت های سرمایه گذاری های مردمی در منطقه وجود دارد، مسئله بیکاری در سطح وسیعی در جامعه اعم از خانواده شاهد، جانبازان، آزادگان و مردم فراوان دیده می شود.

 

 نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه باید در سطح ملی به صورت جدی در این حوزه ورود کرد، تصریح کرد: این موضوع یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر است برای اینکه این مردم اشتغال داشته باشند، سرمایه های مردمی به علاوه سرمایه گذاری دولتی باید حتما در این جا برای اشتغال فرزندان این ملت گام بردارند، تا مشکل این مردم که برای پاسداشت از منافع ملی ما چه در جنگ چه بعد از جنگ نهایت تلاش خودشان را کردند حل شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه این شهرستان ۴۱۹ سردار بزرگ تقدیم انقلاب کرده، گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۵۵ آزاده دارد.

 

«عادل شریعت پور» با اشاره به اینکه ۴۴ فرزند شهید تحصیل کرده در این شهرستان بیکار داریم، افزود: کهگیلویه از نظر زیرساخت های کارخانجات، بخش صنعتی، تولیدی و اشتغال برخوردار نبوده  و با توجه به بیکاری جامعه ایثارگران و  فرزندان شهدا، انتظار می رود در بحث اشتغال به استان و همچنین شهرستان کهگیلویه عنایت ویژه ای صورت گیرد.

کد خبر 1117865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha