انتخاب مسئولان بر اساس شایسته سالاری باشد

حجت الاسلام عادل پور بر لزوم انتخاب مسئولان بر اساس شایسته سالاری تاکید کرد و گفت: اگر قرار است تغییر و انتخابی صورت بگیرد باید با در نظر گرفتن شایسته سالاری انجام و از انتخاب افرادی با سوء سابقه جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۲۸ آبان) در خطبه های نماز جمعه خرمشهر، با تبریک هفته بسیج از متولیان امر خواستار  تبیین جایگاه بسیج در این هفته شد و اظهار کرد: متولیان باید جایگاه این شجره طیبه و مبارک که به برکت مهندسی دقیق حضرت امام راحل افراد مخلصی تقدیم نظام و انقلاب شد را تبیین کنند.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر افزود: همین پیشرفت‌ ها و اقتدار موجود در بخش نظامی و علمی ایران اسلامی و جایگاه آن در جهان حاصل استعداد‌های شکوفا شده بسیج در سطح کشور است.

 

وی با تاکید بر لزوم انتخاب مسئولان در این شهرستان بر اساس شایسته سالاری تصریح کرد: اگر قرار است تغییر و انتخابی صورت بگیرد باید با در نظر گرفتن شایسته سالاری انجام شود و از انتخاب افرادی با سوء سابقه جلوگیری شود چراکه خرمشهر دیگر توان آزمون و خطا را ندارد.

 

حجت الاسلام عادل پور نظارت بر امور شهری را از حقوق حقه مردم دانست و از شورای شهر خواست به عنوان منتخب مردم در این امور نظارت کافی را داشته باشند و بیان کرد: موضوع کمبود روشنایی در شهر می بایست هرچه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد و مناطق و معابر تاریک دارای روشنایی شوند.

 

کد خبر 1117875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha