رونمایی از دو عنوان کتاب تازه در باغ فین کاشان

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به همت کتابخانه امیرکبیر ، دو عنوان کتاب اثر نویسندگان منطقه فرهنگی کاشان در باغ فین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به همت کتابخانه امیرکبیر کاشان دو عنوان کتاب تازه اثر نویسندگان منطقه فرهنگی کاشان در باغ فین کاشان رونمایی شد.

 

«نقش خانواده در تربیت جنسی کودکان» و «بی سر و صدا بچه تربیت کن!» دو اثر ارزنده مؤلفین «زهرا ساداتی نژاد» و «مهناز تائب جولا» است که با حضور مدیر کل کتابخانه های استان اصفهان، رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و ریئس اداره نهاد کتابخانه های کاشان و جمعی از مسئولان محلی رونمایی شد.

کتاب نقش خانواده در تربیت جنسی کودکان در ۱۳۴ صفحه و کتاب «بی سر و صدا بچه تربیت کن!» در ۱۶۲ صفحه هر یک با تیراژ یک هزار نسخه با قطع وزیری توسط انتشارات جالیز به چاپ رسیده است.

 

در بخش دیگری از این آیین از مهران سرمدیان رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کاشان و سمیه فرهادی مسئول باغ ملی فین تجلیل و قدردانی شد.

 

همچنین به اعضای کودک کتابخانه که در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی سال ۱۳۹۹ جزو برگزیدگان بخش نقاشی بودند، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد./

کد خبر 1117973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha