رزمایش جهادگران بسیجی با حضور ۴۴۰ گروه جهادی در خراسان جنوبی

هنری از آغاز رزمایش جهادگران بسیجی با حضور ۴۴۰ گروه جهادی در سطح خراسان جنوبی خبر داد و گفت: نهضت «خدمت مؤمنانه» برای یاری نیازمندان در هفته بسیج اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» امروز (۲۹ آبان) در رزمایش بزرگ گروه های جهادی استان به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: در حال حاضر اطلاعات هزار و ۶۰۰ گروه جهادی خراسان جنوبی در قالب سامانه اطلس جهادی ثبت شده است که از این تعداد هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در عرصه مساجد و محلات و مابقی در زمینه های تخصصی در حال فعالیت هستند.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به گستره خدمات گروه های جهادی استان، افزود: عرصه های جدید خدمات جهادی متناسب با شرایط کشور و نیازمندهای مردم گسترش یافته است.

 

وی با تبریک هفته بسیج و اینکه موضوع خدمت رسانی در محوریت برنامه های این هفته قرار گرفته است، ادامه داد: امروز به صورت همزمان با سراسر کشور رزمایش برزرگ گروه های جهادی در استان آغاز می شود.

 

هنری بیان کرد: رزمایش جهادگران خراسان‌ جنوبی در قالب ۴۴۰ گروه جهادی با حضور سه هزار و ۶۰۰ نفر ساماندهی شده است که طی هفته بسیج در بیش از ۱۵۰ نقطه محروم روستایی و حاشیه شهرها خدمت رسانی به مردم را انجام خواهند داد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه گفت: فعالیت و ارائه خدمت گروه های جهادی در زمینه های عمرانی، اشتغال، فرهنگی، فنی و‌ مهارتی، آموزش و در کلیه صنوف تا پایان هفته مبارک بسیج ادامه می یابد.

 

وی با بیان اینکه ۳۹ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات گروه های جهادی استفاده خواهند کرد، افزود: همچنین نهضت خدمات مؤمنانه با همکاری گروه‌های جهادی، خیران و دستگاه های اجرایی همزمان با هفته بسیج انجام می شود.

 

هنری عنوان کرد: امروز همزمان با آغاز رزمایش بزرگ گروه های جهادی، توزیع ۴۰ تانکر آبرسانی آب شرب در مناطق روستایی و عشایری استان انجام خواهد شد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بحث نیروهای مسلح راه اندازی گروه های جهادی در دستور کار است، گفت: امروز برای اولین بار گروه جهادی مرکز آموزش محمد رسول الله(ص) فعالیت‌های خود را آغاز می کنند.

 

وی در پایان اظهار داشت: اختتامیه طرح شکوه هجرت و تجلیل از ۷۵ جهادگر برتر استان همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1117993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha