آغاز عملیات امنیتی حشد شعبی در شرق الانبار

فرماندهی عملیات شرق الانبار در حشد شعبی از آغاز عملیات امنیتی برای تفتیش این مناطق و تعقیب عناصر گروهک تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، فرماندهی عملیات شرق الانبار در حشد شعبی امروز اعلام کرد: عملیات امنیتی برای تفتیش و کنترل مناطق شرق این استان و تعقیب عناصر گروهک تروریستی داعش آغاز شده است.

رسانه حشد شعبی در بیانیه ای اعلام کرد: فرماندهی عملیات ضرق الانبار متشکل از تیپ های دوم و هفتم حشد شعبی عملیات امنیتی را برای جستجو و تفتیش در مناطق شرق این استان آغاز کرد.

 

در این بیانیه آنمده است: هدف از این عملیات تعقیب بقایای عناصر داعش و ازبین بردن تحرکات آنها و ایمن سازی کامل این منطقه است.

حشد شعبی همچنین در بیانیه جداگانه ای اعلام کرد: نیروهای تیپ 88 حشد شعبی با حمله عناصر داعش در جنوب شرق صلاح الدین مقابله کردند.

 

براساس این بیانیه، یک نیرو از گردان دوم از این تیپ توانست یک تیرانداز داعش را هدف قرار دهد. این تیرانداز داعشی قصد داشت تا جنگنده های مستقر در منطقه الضلوعیه را هدف قرار دهد. این نیرو از گردان دوم توانست با هدف قراردادن این تیرانداز داعشی حمله این گروهک را خنثی کند.

کد خبر 1118028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha